Most pojawiający się w reklamie Nowej Škody Superb nosi imię Octavio Frias de Oliveira i łączy dwa brzegi największego miasta Brazylii i Ameryki Południowej, leżącego nad rzeką Pinheiros.
Bywa uznawany za jedno z najpiękniejszych drogowych rozwiązań architektonicznych na świecie, umożliwiając jednocześnie przejazd w godzinach szczytu nawet do 10 tysięcy samochodów na godzinę. - Chcemy zwrócić uwagę naszych klientów na to, że istnieją rozwiązania łączące idealnie walory użytkowe i funkcjonalne z piękną, niepowtarzalną formą. Taki właśnie jest Nowy Superb - mówi Michał Brzeziński, product manager odpowiedzialny za najnowszą prezentację Škody. Przypomnijmy, że również prasowa premiera Nowej Škody Superb nawiązywała do tego motywu, prezentując samochód na tle najdłuższego w Europie duńskiego mostu przez Wielki Bełt.
Kampania promująca premierę Nowego Superba wykorzystuje reklamę telewizyjną, prasową, internetową oraz wielkoformatową reklamę zewnętrzną. W salonach firmowych pojawią się materiały ekspozycyjne, prezentujące najważniejsze atuty modelu. Podkreślone zostaną np. elementy wyposażenia, jak choćby niepowtarzalny system Twindoor, umożliwiający w ciągu kilku sekund zmianę sposobu otwierania pokrywy bagażnika - jak w eleganckim sedanie lub praktycznym liftbacku.