Škoda India wygrała ranking sieci dealerskich z wynikiem SSI 799, uzyskując wyjątkowo dobre noty we wszystkich siedmiu kategoriach, składających się na ocenę poziomu zadowolenia klienta przy zakupie nowego pojazdu.
Badanie, prowadzone już po raz dziewiąty, ocenia poziom zadowolenia klienta przy zakupie nowego pojazdu w zakresie procesu sprzedaży i dostawy w siedmiu głównych kategoriach: proces dostawy, punktualność dostawy, osoba sprzedawcy, inicjacja sprzedaży, obiekt przedstawiciela handlowego, dokumentacja oraz zawarcie umowy. - Klienci Škody są szczególnie zadowoleni z osoby sprzedawcy i procesu inicjacji sprzedaży - powiedział Mohit Arora, Dyrektor J.D. Power and Associates z Singapuru.
Najnowszą edycję rankingu przeprowadzono w Indiach w 2008 roku w oparciu o opinie ponad 5 416 właścicieli samochodów 41 różnych modeli w okresie od dwóch do sześciu miesięcy od początku ich użytkowania. Sprawdzanie trwało od marca do czerwca 2008 roku w 20 miastach w Indiach. Wyniki badania wskazują, że przeciętny ogólny poziom zadowolenia w branży samochodowej wynosi 767 punktów na skali 1000-punktowej, przy czym sześciu z dziesięciu producentów samochodów uwzględnionych w badaniu osiąga wynik powyżej średniej.
Thomas Kuehl, członek Zarządu, dział Sprzedaży i Marketingu, Škoda India, odbierając nagrodę powiedział: - Dwukrotna wygrana w rankingu SSI J.D. Power lat to dla nas niezwykły zaszczyt. Nieustannie dokładamy wszelkich starań, aby spełniać oczekiwania naszych klientów, oferując samochody światowej klasy, zwiększając korzyści z posiadania naszych pojazdów i budując świetne relacje z klientami. Dziękujemy naszym partnerom biznesowym i klientom za udzielone nam zaufanie i korzystanie z naszych usług. Dane przedstawione przez J.D. Power są najlepszym potwierdzeniem naszego sukcesu.