Nowa Škoda Superb otrzymała najwyższe odznaczenie - Złoty Laur Konsumenta 2008 w Konkursie Laur Konsumenta i Klienta. Zorganizował go wydawca dodatku Rzeczpospolitej na podstawie badania opinii pięciu tysięcy respondentów. To już czwarta edycja programu konsumenckiego prowadzonego przez "Rzecz o Biznesie".
Jak co roku pytano respondentów o najpopularniejsze ich zdaniem produkty i usługi na rynku krajowym. Badania przeprowadzano za pomocą ankiet w 12 największych miastach w Polsce. Oceniano przede wszystkim znajomość marki, jakość, design, innowacyjność, chęć rekomendacji znajomym, przywiązanie klienta do danej marki oraz wpływ doświadczeń osobistych na decyzję zakupu.
Škoda Superb okazała się najlepszym modelem samochodu w swej klasie. - To wielki zaszczyt dla marki i dla modelu. Cieszy nas tym bardziej, że Nowa Škoda Superb jest obecna na polskim rynku zaledwie od kilku tygodni - mówi Tomasz Piasny, PR Manager SKODA AUTO POLSKA S.A. - To świadczy o potencjale rozwojowym modelu, który już teraz odnotowuje znakomite wyniki sprzedaży - dodaje Piasny. We wrześniu SKODA AUTO POLSKA S.A. sprzedała 110 aut, co oznacza wzrost o 67% w porównaniu ze sprzedażą Superba poprzedniej generacji we wrześniu 2007 roku.