...w tylnej części nadwozia pozwoli na wygospodarowanie jeszcze większej przestrzeni nad głowami pasażerów podróżujących na tylnych fotelach.
Wersja kombi dostępna będzie z trzema silnikami benzynowymi i trzema wysokoprężnymi. Jednostka TDI o pojemności 2,0 l, dostarczająca moc 140 KM. Wyższą moc i dynamikę zapewnia silnik TDI o pojemności 2,0 litrów i mocy 170 KM mocy. Oba silniki wysokoprężne mogą współpracować z sześciostopniową ręczną skrzynią biegów lub sześciostopniową zautomatyzowaną przekładnią DSG. Gamę silników wysokoprężnych uzupełnia jednostka TDI o pojemności 1,9 l i mocy 105 KM.
Wszystkie spośród dostępnych silników benzynowych są wyposażone w układ wtrysku bezpośredniego. Wersja TSI z silnikiem czterocylindrowym o pojemności 1,4 l produkuje 125 KM mocy oraz maksymalny moment obrotowy równy 200 Nm w przedziale 1500-4000 obrotów na minutę. Większa jednostka TSI o pojemności 1,8 l oraz mocy 160 KM zapewnia maksymalny moment obrotowy o wartości 250 Nm w przedziale od 1500 do 4200 obrotów na minutę. Największą i najmocniejszą będzie jednostka FSI V6 o pojemności 3,6 l, mocy równej 260 KM.
Nieoficjalne źródła informują, iż Superb Combi zadebiutuje jesienią tego roku, a w sprzedaży pojawi się wiosną 2010 roku.