...z 1000 do 1200 aut dziennie.
- Jest to konieczny krok w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie. Optymalizujemy także naszą logistykę, aby dostarczać Klientom tak popularną Fabię jak najszybciej - powiedział Fred Kappler, członek Zarządu Škoda Auto a.s., odpowiedzialny za sprzedaż i marketing.
Największy wzrost sprzedaży samochodów Škoda zaobserwowano w Niemczech - w porównaniu z ubiegłym rokiem, w którym w ciągu pierwszego kwartału sprzedano łącznie 15 430 samochodów, koncern sprzedał blisko dwa razy więcej pojazdów w okresie od stycznia do kwietnia tego roku.
W Polsce również zanotowano wzrost sprzedaży. W pierwszym kwartale br. sprzedaż Škody Fabia wyniosła 5560 sztuk, a w tym samym okresie ubiegłego roku 4570 aut.
Škoda Fabia cieszy się wielką popularnością dzięki doskonałemu stosunkowi jakości do ceny i niskim kosztom użytkowania, włączając przyjazną dla środowiska wersję Škoda Fabia GreenLine. Może się ona poszczycić niskim zużyciem paliwa - średnio 4,1 l/100 km w wersji diesel i zmniejszonym poziomem emisji CO2 na poziomie 109 g/km.