...wśród wszystkich marek samochodów osobowych dostępnych na naszym rynku. W kwietniu 2009 roku sprzedaż Škody wyniosła 4 056 szt. (rekordowy wynik od kwietnia 2004 r.), co pozwoliło zająć marce pierwsze miejsce w rankingu sprzedaży nowych samochodów osobowych w Polsce i utrzymać tę pozycję nieprzerwanie przez następne 12 miesięcy.
W całym okresie kwiecień 2009 – marzec 2010, sprzedaż Škody wyniosła 38 155 szt., podczas gdy drugi w tym okresie Fiat zanotował sprzedaż wynoszącą 29 088 szt. Będąca na trzeciej pozycji Toyota sprzedała 26 965 samochodów.
Samochody Škody cieszą się niesłabnącą popularnością z wielu przyczyn. Głównie wynika to z szerokiej oferty modelowej, optymalnie dostosowanej do potrzeb każdego klienta (warto tutaj wspomnieć o jednej z najbardziej atrakcyjnych ofert na modele z homologacja ciężarową).
Dodatkowo stale poszerzająca się gama modelowa, m.in. wprowadzenie na rynek pierwszego SUV-a marki - Yeti oraz długo oczekiwanego modelu Superb w wersji Combi to kolejny ważny czynnik decydujący o tak dobrym wyniku marki.
Działania Škody to również stosowanie nowoczesnych technologii, m.in wprowadzenie nowoczesnych, turbodoładowanych jednostek silnikowych 1,2 TSI, 1.4 TSI, 1.6 TDI CR, najwyższy poziom bezpieczeństwa (bardzo dobre wyniki w testach zderzeniowych EuroNcap) oraz dbałość o środowisko naturalne - wszystkie nowoczesne jednostki napędowe spełniają normy emisji spalin EU5.