...i dynamikę, która widoczna jest już w ich wyglądzie zewnętrznym. Od pozostałych wersji wyróżnia je kilka typowych dla „Scoutów” elementów stylistycznych. Są to m.in. zderzaki, których dolna część została polakierowana na srebrny kolor, dodatkowe nakładki progowe, budzące jednoznaczne skojarzenia z jazdą terenową, czy relingi dachowe, idealnie wpisujące się w linię dachu.
Fabię Scout i Roomstera Scout wyróżniają ponadto dostępne wyłącznie dla tej wersji 16-calowe obręcze kół ze stopu metali lekkich ARKTOS. Fotele w sportowym i jednocześnie eleganckim wnętrzu modeli pokryto tapicerką „Scout”. O doskonały klimat podczas wszelkich wypraw dba półautomatyczna klimatyzacja Climatic, a radio Swing 2DIN z czterema głośnikami zapewnia doskonałą jakość dźwięku.
Roomster Scout w wyposażeniu standardowym oferuje również liczne udogodnienia, które zwiększają komfort jazdy, a także bezpieczeństwo, m.in. poduszka powietrzna dla kierowcy i pasażera, boczne poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera, ABS z MSR i Dual Rate, oraz ESP dla wersji z silnikiem 1,2 TSI 105KM z DSG.
Fabia Scout w obu wersjach nadwozia dostępna jest z benzynowymi jednostkami napędowymi (1,4 16V (85KM); 1,2 TSI (85KM); 1,2 TSI (105KM); 1,2 TSI (105KM) z DSG) oraz z jednostkami diesla (1,6 TDI CR DPF(75KM); 1,6 TDI CR DPF (90KM) i 1,6 TDI CR DPF(105 KM).