Nagrody przyznawał miesięcznik branżowy Fleet – przeznaczony dla wszystkich podmiotów powiązanych z rynkiem flotowym, zarówno dla fleet managerów, jak i dostawców usług. Magazyn Fleet wyróżnił Škodę Auto Polska za „najlepsze wyniki sprzedaży samochodów w 2010 roku i konsekwentne budowanie świadomości marki na rynku flotowym”.
W targach uczestniczyło ponad 1000 osób. Goście, partnerzy medialni, wystawcy, czy sponsorzy, mogli także wziąć udział w niezwykle ciekawej części wykładowej. Ogromną popularnością podczas Fleet Market cieszyła się zwłaszcza merytoryczna debata flotowa o zmianach w ustawie o podatku VAT.
Ponadto, magazyn Fleet, we współpracy z Polskim Stowarzyszeniem Motorowego Ośrodka Doskonalenia Techniki Jazdy, przeprowadził niedawno Długodystansowy Test Flotowy, w którym wziął udział między innymi Yeti. Celem tego testu było poddanie samochodów próbie flotowej, tj. sprawdzenie ich w warunkach, w jakich pracują na co dzień. Jurorzy przetestowali Škodę Yeti na specjalnym torze, na długich trasach oraz w ruchu miejskim, nocą i w deszczu. Sprawdzili też jego ergonomię, elastyczność silnika i łatwość załadunku. Yeti zdał egzamin flotowy i jako potwierdzenie doskonałej przydatności do pracy we flocie, otrzymał specjalny certyfikat.