Marka Škoda w 2010 roku sprzedała 37 845 szt. samochodów osobowych. Największą popularnością cieszyła się Octavia (sprzedano jej 14 661 sztuk) oraz Fabia drugiej generacji. Sprzedaż poszczególnych modeli przedstawia wykres.
Jeśli chodzi o podział na wersje nadwozia, to duże zainteresowanie odnotowała wersja hatchback (w której największy udział miała Nowa Fabia), a następnie kombi (najlepiej sprzedającym się modelem w tej wersji nadwozia była Octavia).
Napęd na cztery koła zamówiono do 1 534 samochodów marki Škoda: 214 Octavii, 440 Superbów i 880 Yeti. W przypadku tego ostatniego modelu, liczba ta oznacza, że prawie co drugi Yeti, który wyjechał z salonu, był wyposażony w napęd 4x4.
Jeśli chodzi o silniki zamawiane do zakupionych modeli, największą popularność odnotowała jednostka 1,9 TDI/105 KM. Zdecydowało się na nią 18,94% nabywców. Popularny był również silnik 1,6/102 KM (10,20%) oraz 1,4 TSI/122 KM (9,12%). Jak widać, dużą popularnością cieszą się nowoczesne turbodoładowane silniki TDI i TSI. Ponad połowa (50,43%) to udział silników diesla w sprzedaży.
Średnia moc jednostek napędowych, na jakie decydowali się klienci marki Škoda w 2010 roku wynosiła 105 KM. Jak to wyglądało w przypadku poszczególnych modeli – pokazuje wykres.
Skrzynia DSG najczęściej była zamawiana do modelu Superb drugiej generacji (870 szt.). Na tę nowoczesną przekładnię zdecydowało się również 617 nabywców Octavii, 131 nabywców Nowej Fabii oraz 92 nowych właścicieli Yeti i 26 kupujących Roomstera. Łącznie, skrzynia DSG znalazła się w 1736 nowo zakupionych samochodach Škody.