...i osiągnięciu najlepszego w historii wyniku sprzedaży w 2010 roku, czeski producent samochodowy wyznacza sobie nowe, ambitne cele. Jednym z nich jest co najmniej podwojenie do 2018 roku obecnego poziomu sprzedaży.
Poza samochodami tworzącymi obecne portfolio marki, Škoda zamierza zaprezentować także nowy pojazd koncepcyjny.
Wyraźnie zdefiniowane kształty, wysoka dbałość o szczegóły, a także zupełnie nowe logo – to główne cechy stylistyczne tego modelu. Dotychczasowe logo zyska teraz jeszcze bardziej wyrazisty wygląd, głównie za sprawą nowego spektrum kolorów. Nowym symbolem będą oznakowane wszystkie samochody Škody, począwszy od 2011 roku. Logo będzie stosowane we wszystkich formach komunikacyjnych marki, będzie też wykorzystywane przez jej dealerów.
W 2011 roku Škoda świętuje 110-letnią obecność w motorsporcie. Z tej okazji, podczas Geneva Motor Show, odbędzie się premiera Fabii Monte Carlo ze sportowym zawieszeniem i niezwykle dynamiczną stylistyką. Design specjalnej edycji modelu wyróżnia się czarnymi akcesoriami i sportowym wnętrzem, znanym dotychczas jedynie z usportowionych wersji RS.
Ekspozycja Škody Auto na tegorocznym Genewskim Salonie Samochodowym będzie zajmować powierzchnię 1918 m2.