Na tegorocznym Międzynarodowym Salonie Samochodowym we Frankfurcie (15 - 25 września 2011), odbędzie się światowa premiera koncepcyjnego designu, nazwanego MissionL. Model odsłania stylistykę nowej linii marki Škoda, która ma stać się symbolem ofensywy, jaką rozpoczyna czeski producent.
Nowy, pięciodrzwiowy samochód pojawi się na rynku europejskim, rosyjskim i na rynkach azjatyckich. Ten kompaktowy liftback w każdym regionie będzie się nieznacznie różnił, dopasowując się do wymagań i specyfiki poszczególnych rynków. Ten zabieg ma zbliżyć markę Škoda do realizacji zakładanego celu, zawartego w strategii wzrostu 2018.
Odsłaniając wygląd naszego nowego kompaktowego modelu, pokazujemy dokładnie kierunek, jakim będzie podążać nasza marka, powiedział prezes zarządu Škoda, prof. dr h.c. Winfried Vahland. Podczas światowej premiery we Frankfurcie damy jednoznaczny sygnał, że Škoda dociska pedał gazu. W ciągu najbliższych dwóch-trzech lat co pół roku będziemy prezentować nowy samochód.
Poza intensywnymi działaniami na rynkach azjatyckich, marka w dalszym ciągu planuje skupić się na Europie i rodzimych Czechach. Poza Fabią i Octavią, główna fabryka Škoda w Mladá Boleslav będzie produkować też trzeci model. Marka już teraz zwiększa wydajność swych linii produkcyjnych. Pod koniec roku 2012, Škoda rozpocznie również produkcję automatycznej, dwusprzęgłowej przekładni DQ200 w swojej fabryce w Vrchlabí.