...finalnej wersji produkcyjnej i odsłania stylistykę najnowszego samochodu czeskiej marki, który w Europie pojawi się już w przyszłym roku.
Ta premiera rozpoczyna kilkuletnią, "modelową ofensywę" ŠKODY", powiedział prezes zarządu ŠKODY, prof. dr h.c. Winfried Vahland. Ten nowy kompaktowy model i następne, które pojawią się po nim, są gwarancją na osiągnięcie założonego przez nas celu, czyli zwiększenie globalnej rocznej sprzedaży do 1,5 miliona samochodów, do 2018 roku. W najbliższych latach, średnio co roku będziemy prezentować nowy samochód.
Eckhard Scholz, członek zarządu ŠKODY odpowiedzialny za rozwój technologiczny dodał: Do tego studium stylistycznego podeszliśmy bardzo purystycznie – proste, ale zarazem robiące wrażenie powierzchnie, do tego silny, sportowy wygląd, komunikują bezpośredniość i młodzieńczy charakter.
W dzisiejszych czasach wiele osób oczekuje jednoznacznych, minimalistycznych form - koncept MissionL dokładnie taki jest.
Rok po rozpoczęciu Strategii Wzrostu 2018 możemy powiedzieć, że obraliśmy właściwy kierunek", podsumował ostatnie dwanaście miesięcy prezes Vahland. "Położyliśmy silne fundamenty pod naszą produktową ofensywę. Poszerzenie gamy modelowej wchodzącej w skład naszego portfolio pomoże nam zwiększyć tempo wzrostu w nadchodzących latach.