...i nieco go wzmocnili, a także zadbali o bardziej agresywny design nadwozia.
Skoda Octavia RS zyskała nową kratkę atrapy chłodnicy bez logo producenta, nowe klosze reflektorów, fartuch zamontowany poniżej zderzaka przedniego, dyfuzor i spojler na pokrywie bagażnika oraz nowy fartuch tylny. Dach pokryto powłoką z włókna węglowego.
Pojazd porusza się na oponach Hankook S1 Evo w rozmiarze 225/35 R19 zamontowanych na 19-calowych felgach w tym samym kolorze, co lakier nadwozia. Octavia RS została także nieco obniżona, dzięki zastosowaniu nowego, sportowego zawieszenia marki H&R.
Pod maską również ciekawe zmiany – 2-litrowy silnik TDI, który fabrycznie generuje 150 KM mocy po przeprogramowaniu jednostki kontrolnej i zamontowaniu nowego, sportowego układu wydechowego zyskał dodatkowe 30 koni mechanicznych i oddaje do dyspozycji kierowcy równe 200 KM mocy.
Milotec nie zapomniał też o wnętrzu kabiny – znalazł się tam szereg drobnych poprawek stylistycznych, takich jak: aluminiowe nakładki na pedały gazu, hamulca i sprzęgła, aluminiowe wykończenia na desce rozdzielczej i panelach drzwiowych oraz specjalne progi drzwiowe.