Nowa kompaktowa limuzyna zostanie wprowadzona na najważniejsze rynki już w 2012 roku i będzie odgrywać główną rolę w modelowej ofensywie Škoda. Ponadto, poszerzy paletę oferowanych przez markę samochodów o nowy segment – usytuowany pomiędzy Fabią a Octavią. Jednym z rynków, na których planowane jest wprowadzenie tego modelu jest również Katar.
Do 2018 roku Škoda planuje zwiększyć globalną sprzedaż swych samochodów do poziomu co najmniej 1,5 miliona sztuk rocznie. W 2011 roku sprzedaż marki wzrosła o 15 procent, osiągając rekordową liczbę 879 200 samochodów. 2011 był niezwykle ważnym rokiem, w którym osiągnęliśmy wspaniałe wyniki, powiedział Jürgen Stackmann, członek zarządu marki Škoda odpowiedzialny za sprzedaż i marketing.
Modelowa ofensywa rozpoczęła się od udanego wprowadzenia na czeski rynek samochodu miejskiego Citigo i kompaktowej limuzyny Rapid, przeznaczonej na rynek indyjski.
Poza MissionL, w Katarze marka Škoda pokazała także Fabię, Octavię, Yeti i Superba, jako modele dostępne na lokalnym rynku.