Mniej więcej co pół roku, Škoda wprowadza na rynek nowy model – to część naszej strategii wzrostu, powiedział CEO Škody, Winfried Vahland podczas konferencji prasowej marki w Pekinie. Rapid to nasz kolejny nowy model, wokół którego koncentruje się nasza strategia wzrostu. Spodziewamy się, że zyska popularność na wszystkich międzynarodowych rynkach.
Wprowadzając model Rapid, Škoda oferuje swoim klientom atrakcyjny, pro-rodzinny samochód reprezentujący rosnący w siłę segment pomiędzy Fabią i Octavią.
Zaprezentowany w Chinach koncept MissionL daje pogląd na stylistykę samochodu – by dopasować design wnętrza do wymagań rynku chińskiego, marka Škoda przeprowadziła szereg badań i analiz, dotyczących indywidualnych upodobań odbiorców pochodzących z Chin. MissionL China i zbudowany na jego podstawie kompaktowy sedan idealnie odpowiadają na te zapotrzebowania.
Europejski wariant konceptu stylistycznego MissionL został zaprezentowany w ubiegłym roku we Frankfurcie, podczas IAA 2011.
MissionL China to prawdziwa Škoda. Jednoznacznie uosabia wartości marki: świeży design, przestronność, doskonałą relację ceny do wartości, dodał Vahland. Ten samochód w oczywisty sposób komunikuje nasze wartości. Jest precyzyjnie wykonany i wzbudza emocje. Jednocześnie, kierowca, pasażerowie, a także bagaże, mają zapewnioną dużą ilość miejsca. To samochód idealny dla rodzin, oferujący liczne typowe dla Škody, przemyślane rozwiązania.