silnik (kultura pracy, elastyczność) | ocena: 4 | komentarz: "trzeba wiedzieć czego oczekiwać" | |
skrzynia biegów | ocena: 5 | komentarz: "bez zastrzeżeń" | |
układ jezdny | ocena: 5 | komentarz: "bardzo stabilny" | |
układ hamulcowy | ocena: 5 | komentarz: "pewny, nie wymaga "przyzwyczajenia"" | |
widoczność | ocena: 5 | komentarz: "bardzo dobra, zauważalna szczególnie przy manewrach cofania" | |
jakość wykończenia | ocena: 5 | komentarz: "jakość Suzuki (choć to "Hiszpan")" | |
ergonomia | ocena: 4 | komentarz: "z racji gabarytu" | |
wentylacja i ogrzewanie | ocena: 5 | komentarz: "1.9D w takiej "budzie"- można się błyskawicznie ugotować" | |
przestrzeń dla kierowcy i pasażerów | ocena: 3 | komentarz: "ze względu na rosłych pasażerów; dla kierowcy i miejsca z przodu 5 bez namysłu" | |
wyciszenie, akustyka wnętrza | ocena: 4 | komentarz: "przy prędkościach powyżej 110 na godzinę jest męcząco" | |
ekonomia (zużycie paliwa, koszty utrzymania) | ocena: 5 | komentarz: "zchodzę często na 5.6 l/100 km" | |
niezawodność | ocena: 5 | komentarz: "jak dotąd" | |
stosunek ceny do jakości | ocena: 4 | komentarz: "no cóż dałbym 5 bo jest jakość, niemniej cena autka jest znaczna" |
|
"Cóż staram się być obiektywny choć mój pogląd na samochody jest dalece ukierunkowany. Tylko 4*4 !! (oczywiście terenowe!!). Króciutko- ten samochód trzeba polubić. Nie jest to autko dla gogusia z żelem we włosach i zacięciem rajdowca. Samochód jest niezawodny, łatwy w prowadzeniu, doskonały w terenie. Dodatkowo ze względu na diesla ekonomiczny. Można nim pojechać do około 135-140/h (ale to ryzyko). Tylne fotele da się zdemontować i mamy do dyspozycji pojemny, ustawny bagażnik. Samochód super dla 2 osób, potencjalni pasażerowie mają się gorzej- głównie ze względu na specyficzne (uciążliwe) wsiadanie i wysiadanie z samochodu.
Wszystkim zainteresowanym gorąco polecam (pod warunkiem, że potrafią myśleć i wiedzą czego chcą) Pozdrowienia dla "Samuri`owców"" |