silnik (kultura pracy, elastyczność) | ocena: 5 | komentarz: "to chyba jedna z wiekszych zalet auta" | |
skrzynia biegów | ocena: 4 | komentarz: "ogolnie jest dobrze, czasem opornie wchodzi jedynka przy redukowaniu" | |
układ jezdny | ocena: 5 | komentarz: "bez zarzutu" | |
układ hamulcowy | ocena: 5 | komentarz: "ok" | |
widoczność | ocena: 4 | komentarz: "nie jest idealna ale mozna dostrzec wszystko co sie chce zobaczyc" | |
jakość wykończenia | ocena: 5 | komentarz: "jak na wlochow to lepiej niz ok :)" | |
ergonomia | ocena: 5 | komentarz: "czesto robie autkiem dalekie wypady i moim zdnie ergonomia na 6" | |
wentylacja i ogrzewanie | ocena: 4 | komentarz: "dmuchawy niby silne ale efekt jekby maly :)" | |
przestrzeń dla kierowcy i pasażerów | ocena: 5 | komentarz: "tutaj to nawet 6 nie starczy, doslownie wszyscy nawet ci szydercy pierwsze co mowia to siedzenia sa krolewskie, jak na stosunkowo nie duze auto miejsca dla kierowcy co nie miara, z tylu tez jest wygodnie." | |
wyciszenie, akustyka wnętrza | ocena: 5 | komentarz: "to juz bardzo indywidualne podejscie, mnie tam cieszy ta glosna symfonia. co prawda jak siada wariator to jakby falsz w orkiestrze :)" | |
ekonomia (zużycie paliwa, koszty utrzymania) | ocena: 3 | komentarz: "jak gdzies czytalem w opisie ze 145 1.4 TS pali w miescie 9.3 litry w miescie a na trasie 6.9 to sie niezle usmialem, u mnie to 12l w miescie i 10-11 na trasie jak nic pije, co prawda czasem lubie dodac gazu" | |
niezawodność | ocena: 4 | komentarz: "auto nigdy mi nie stanelo, ale przy zmianie wariatora trzeba bylo wymienic walek rozrzadu i pare drobniejszych czesci. Troche to kosztowalo :)" | |
stosunek ceny do jakości | ocena: 5 | komentarz: "ogolnie jest bardzo dobrze. przyznam ze zastanawialem sie nad golfem i audi a3. golfy chociaz nie brzydkie wydaja mi sie toporne, a audi 13 to nie na moja kieszen na razie :)" |
|