Hyundai Motor Company przedstawi trzy premierowe auta podczas konferencji 28 września na targach motoryzacyjnych w Paryżu: projekt ukryty pod nazwą kodową FD reprezentujący segment C, elegancki i dynamiczny Coupe oraz model Grandeur z nowym silnikiem wysokoprężnym.
Arnejs, przyszły przedstawiciel Hyundaia klasy C, łączy nowoczesną technologię oraz atrakcyjną stylistykę, czym już wkrótce będzie konkurował z największymi europejskimi producentami w segmencie o największym poziomie sprzedaży. Projekt FD stworzony przez zespół stylistów Hyundai Motor Europe w Russelsheim w Niemczech, w dużej mierze oddaje wygląd produkcyjny modelu Arnejs. Liczne elementy stylistyczne zaczerpnięto z modelu koncepcyjnego Genus, przekształacając je tak, by spójnie komunikowały tożsamość marki. Model FD ma być kolejnym krokiem milowym w rozwoju Hyundaia przyczyniając się do znaczącego wzrostu sprzedaży i udziału w rynku na przestrzeni następnych kilku lat. Wprowadzenie FD na rynek planowane jest późną wiosną 2007 roku.
Hyundai Coupe od czasu debiutu znalazł 221 708 nabywców na całym świecie, z których 73 670 mieszka w Europie. Nowa wersja po faceliftingu kładzie szczególny nacisk na nowoczesny i sportowy styl, który przyciągnął tak wielu klientów. Coupe po raz drugi zostało poddane zabiegom stylistycznym, mającym na celu zdobycie jeszcze większej liczby fanów.
Hyundai Grandeur, który swą premierę miał na salonie w Genewie w 2005 roku, pozwolił wkroczyć marce Hyundai w wyższy segment rynku motoryzacyjnego. Zaprojektowany na wysokim poziomie jakościowym i stylistycznym, kunkuruje z takimi modelami jak Volvo S80, Audi A6 czy Peugeot 607.
Grandeur był flagowym modelem Hyundaia podczas tegorocznych Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej, co przysporzyło mu wielu entuzjastów. Z myślą o dopasowaniu do potrzeb europejskiego klienta Grandeur został teraz wyposażony w wysokoprężny silnik o pojemności 2.2 litra VGT CRDi.
W wersji przeznaczonej na Europę osiąga 150KM (110kW) przy 4000 obr./min i 340Nm przy 2000 obr./min. Silnik wyposażony jest w inter-cooler i filtr cząsteczek stałych, który spełnia normę Euro 4.