Podczas zbliżającego się Międzynarodowego Salonu Samochodowego we Frankfurcie (10-22 września 2019) Hyundai Motor zaprezentuje kierunek, w jakim będzie zmierzać design przyszłych modeli marki. Inspirowany pierwszymi modelami Hyundaia z lat 70-tych, w pełni elektryczny koncept "45" będzie stanowić symboliczny przełom w stylistyce przyszłych elektrycznych modeli marki.
Nowy koncept podkreśla wybiegający w przyszłość styl projektowania, będący ewolucją „Sensuous Sportiness” - języka projektowego marki Hyundai. „Sensous” oznacza więcej emocji, które wywoływane są u Klienta poprzez design, a „Sportiness” odpowiada za dostarczenie tych emocji poprzez innowacyjne rozwiązania z zakresu mobilności.
Samochód koncepcyjny Hyundai "45" zostanie zaprezentowany światu 10 września podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie o godz. 09:25 w hali nr 11. Hyundai zaprezentuje różne innowacje technologiczne z obszaru motoryzacji oraz ich aplikacje związane ze stylem życia ilustrujące „Style Set Free”.