MotoNews.pl

Hyundai przedłuża gwarancję dla ponad miliona samochodów

Hyundai przedłuża gwarancję dla ponad miliona samochodów08.04.2020
Hyundai Motor przedłuża gwarancje wygasające między 1 marca, a 30 kwietnia 2020 roku do końca maja 2020 roku. Na całym świecie programem pod nazwą Hyundai C A R E objętych zostało ponad 1,21 miliona samochodów.

Hyundai Motor ogłosił program Hyundai C A R E, wydłużający okres gwarancji samochodów Hyundai na całym świecie. Program ma na celu wsparcie Klientów Hyundai, którzy mogą napotkać problemy z terminowym serwisowaniem samochodów ze względu na ograniczenia spowodowane pandemią COVID-19.

W ramach Hyundai C A R E przedłużony został okres gwarancji dla wszystkich samochodów, którym gwarancja wygasnąć miała w okresie od 1 marca do 30 kwietnia 2020 roku, do końca maja 2020 roku. Ponad 1,21 miliona samochodów ze 175 krajów kwalifikuje się do wydłużenia gwarancji w programie Hyundai C A R E.

Decyzja Hyundai Motor spowodowana jest wybuchem epidemii COVID-19, która sprawiła, że wiele krajów wprowadziło środki ostrożności, w tym ograniczenia w przemieszczaniu się lub zamknięcie wybranych punktów usługowych. Program Hyundai C A R E da pewność Klientom, że ewentualne ograniczenia wprowadzone przez władze państwowe i mogące powodować brak możliwości odbycia wizyty serwisowej, nie wpłyną na możliwość skorzystania z gwarancji Hyundai.

Troska o zdrowie i bezpieczeństwo Klientów i pracowników Hyundai jest najwyższym priorytetem firmy. Hyundai monitoruje rozwój pandemii COVID-19 i przestrzega zaleceń oraz środków ostrożności i bezpieczeństwa na rynkach lokalnych, w celu ograniczenia rozprzestrzeniania się koronawirusa.

„Zdajemy sobie sprawę, że wielu naszych Klientów może mieć teraz ograniczony dostęp do serwisowania pojazdów. Dzięki Hyundai C A R E Klienci, którzy mogli mieć wątpliwości, czy ich pojazdy będą kwalifikować się do napraw gwarancyjnych i usług powiązanych w nadchodzących miesiącach, zyskają pewność, że tak będzie. Hyundai troszczy się nie tylko o zdrowie i bezpieczeństwo Klientów, ale także o dobry stan i bezpieczeństwo ich samochodów. Dodatkowo, Hyundai Motor Poland zdecydował o przedłużeniu działania bezpłatnej usługi Assistance w okresie przedłużonej gwarancji, by jeszcze bardziej zadbać o Klientów w Polsce.” - powiedział Sebastian Cyborowski Dyrektor Zarządzający Hyundai Motor Poland.

W kolejnych dniach Hyundai Motor Poland zamierza kontaktować się z Klientami, których samochody zostały objęte programem Hyundai C A R E oraz przedłużonym Assistance w Polsce oraz zamieścić informacje na temat programu stronie hyundai.pl.

Źródło: Hyundai Motor Poland
wybierz inną markę ...
  • wybierz inną markę ...
  • Najpopularniejsze
  • Abarth
  • Alfa Romeo
  • Alpine
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • BYD
  • Chery
  • Chevrolet
  • Chrysler
  • Citroen
  • Cupra
  • Dacia
  • Dodge
  • DS Automobiles
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Isuzu
  • Jaguar
  • Jeep
  • KIA
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Leapmotor
  • Lexus
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MG
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo
  • Pozostałe marki
  • Bugatti
  • Cadillac
  • Daewoo
  • Daihatsu
  • Hummer
  • Lada
  • Lincoln
  • Lotus
  • McLaren
  • Pagani
  • Rover
  • Saab
  • Tata