Prawie 200 KM w Hyundaiu Santa Fe

Prawie 200 KM w Hyundaiu Santa Fe25.05.2007
Hyundai wprowadził właśnie do oferty model Santa Fe z silnikiem 2.7-litra V6 w cenie 129 900 złotych. Poza nową jednostką benzynową Santa Fe występuje także z superoszczędnym, a zarazem dynamicznym silnikiem wysokoprężnym ...

Hyundai wprowadził właśnie do oferty model Santa Fe z silnikiem 2.7-litra V6 w cenie 129 900 złotych. Poza nową jednostką benzynową Santa Fe występuje także z superoszczędnym, a zarazem dynamicznym silnikiem wysokoprężnym o pojemności 2.2-litra i mocy 155KM.

24-zaworowa, benzynowa jednostka V6 o poj. 2.7-litra (139 kW przy 6000 obr/min, maksymalny moment obrotowy 248 Nm przy 4000 obr/min) wykorzystuje technologię zmiennych faz rozrządu (CVVT) – świetne osiągi i duża oszczędność paliwa – oraz unowocześniony, sterowany elektronicznie, trzystopniowy układ kolektorów dolotowych o zmiennej objętości. Poprawia to znacznie reakcję samochodu i ogranicza zużycie paliwa, niezależnie od warunków i stylu jazdy. Obniżenie wagi silnika przez zastosowanie aluminiowego bloku cylindrów wpływa znacząco na poprawę osiągów i ekonomii jazdy.

Santa Fe z silnikiem 2.7 l V6 kosztuje 129 900 zł i zawiera w standardzie:
- ABS z EBD, ESP, TCS,
- tylne hamulce tarczowe,
- 6 poduszek powietrznych,
- dwustrefową klimatyzację,
- elektryczne sterowanie szyb i lusterek,
- ogrzewanie foteli,
- komputer pokładowy,
- zamek centralny z pilotem i alarmem,
- aluminiowe felgi 17"
- system audio z CD MP3 ze zmieniarką na 6 płyt i 8" subwooferem, sterowany z koła kierownicy.

Ta wersja Santa Fe nie jest objęta aktualną promocją. Więcej szczegółów można uzyskać u autoryzowanych dilerów Hyundai.

Prawie 200 KM w Hyundaiu Santa Fe 1 Santa Fe występuje także z wysokoprężnym silnikiem 2.2 l /155KM w 7 wersjach wyposażenia, których ceny zaczynają się od 139 900 zł. 2.2-litrowy silnik Diesla wykorzystuje udoskonaloną turbosprężarkę o zmiennej geometrii (VGT), osiąga moc 110 kW przy 4000 obr/min i maksymalny moment obrotowy 335 Nm przy 1800 - 2500 obr/min i zapewnia wysoką moc, oszczędne zużycie paliwa oraz dynamiczne osiągi. Jednostkę wyposażono w układ wysokociśnieniowego, bezpośredniego wtrysku paliwa (CRDi), który zapewnia pełną kontrolę i pozwala zredukować współczynnik NVH (wartość drgań wewnętrznych, wstrząsów i hałasu). Redukcja współczynnika tarcia zapewnia większą wydajność i lepszą kulturę pracy, w czym ma również swój udział nowoczesny wałek wyważający o obniżonym współczynniku tarcia oraz turbina o zmiennej geometrii łopatek.

Źródło: Hyundai