Wersja 1.4 (107KM) została wyceniona na 10 995 funtów, natomiast topowa, 138 konna wersja będzie kosztowała 16 595 funtów.
Nawet w podstawowej odmianie i30 będzie posiadał klimatyzację manualną, aluminiowe felgi, elektryczne sterowane szyby oraz układ kontroli trakcji. Na samochód udzielana będzie pięcioletnia gwarancja.
Stylistyka nadwozia modelu i30 doskonale łączy w sobie dynamikę i elegancję. Płynne, lekko falujące linie kontrastujące z mocno zaakcentowanymi przetłoczeniami odzwierciedlają siłę i nieco zadziorny charakter i30. Wrażenie to uwypukla szeroki rozstaw kół i relatywnie długi rozstaw osi, typowy dla usportowionych konstrukcji. Z drugiej strony, klasyczne proporcje uzyskane dzięki wyraźnie poprowadzonej linii bocznej wzmagają poczucie bezpieczeństwa i luksusu.
Wysublimowany design, ponadprzeciętny komfort podróżowania z domieszką dynamicznych silników to doskonały przepis na sukces. To dlatego Hyundai i30 oferuje wystarczająco dużo miejsca dla podróżujących oraz ich bagaży, daje im pełne poczucie bezpieczeństwa, a u kierowcy wywołuje duży uśmiech na twarzy. Wielka w tym zasługa doskonałych jednostek napędowych, które skrojono na miarę nowoczesnego kierowcy. Trzy silniki wysokoprężne i trzy benzynowe, w połączeniu z precyzyjnie działającymi przekładniami manualnymi, bądź automatycznymi stworzono specjalnie z myślą o europejskich drogach.
To właśnie klienci ze Starego Kontynentu stanowią główną grupę docelową nowego Hyundaia i30, dlatego można mieć pewność, że auto spełni wszelkie potrzeby dość wymagających nabywców.