...z napędem na tylną oś i fotelami w układzie 2+2. Do sprzedaży w USA mają one wejść wiosną 2009 roku, producent wciąż jednak rozważa, czy i kiedy wprowadzić je na rynek europejski.
Genesis Coupe wskazuje na to, że Hyundai stara się trafić do największych entuzjastów szybkiej jazdy, oferując im wyczynowe osiągi i napęd na tylne koła w połączeniu z fantastycznym wyglądem.
Wersja produkcyjna ma posiadać silnik o mocy ponad 300 KM i odznaczać się najbardziej dynamicznym stylem jazdy spośród znanych nam dotychczas modeli Hyundaia.
Wygląd nadwozia Genesis Coupe został częściowo zainspirowany przez auta biorące udział w 24-godzinnym wyścigu Le Mans. Przyciągający wzrok lakier w kolorze "Sonic Orange" przyjemnie kontrastuje z czarną maską i dachem wykonanymi z włókna węglowego.
Auto wyposażono w 20-calowe, pięcioramienne felgi i opony Hankook; 255/35 ZR z przodu i 275/35 ZR w tyle.
Wiele z rozwiązań stylistycznych zastosowanych w pojeździe koncepcyjnym ma znaleźć się także w wersji seryjnej, co z pewnością spowoduje niezłe zamieszanie w sektorze coupe. Oprócz świetnego wyglądu, Genesis Coupe ma posiadać 3,8-litrowy silnik V6 pozwalający mu przyspieszać od 0 do 100 km/h w mniej niż 6 sekund oraz sześciobiegową skrzynię manualną i samoblokujący mechanizm różnicowy.
Wymiary konceptu to: rozstaw kół: 2 820 mm, długość całkowita: 4 666 mm, szerokość całkowita: 1 902 mm, wysokość: 1 386 mm.