Hyundai i20 - całkowicie nowy model segmentu B oraz najnowszy SUV – Hyundai ix55 doskonale odzwierciedlają nowe hasło widoczne w reklamach marki - Liczy się Prawdziwa Jakość. Podobnie, jak w przypadku poprzednich modeli, i10 oraz i30, firma oferuje swoim klientom samochody wyprodukowane w oparciu o najwyższe standardy jakości.
Stylistyka ix55 niemal naturalnie przywodzi na myśl jakość, poprzez subtelny projekt wnętrza i eleganckie wykończenie. Tylna klapa otwiera się elektrycznie, a do podświetlenia deski rozdzielczej wykorzystano technologię LED. Już w podstawowej wersji wyposażeniowej istnieje możliwość podłączenia i-Poda.
„Hyundai i20 charakteryzuje się niewielkim zużyciem paliwa i niską emisją spalin, a są to kluczowe czynniki pomagające zredukować koszty eksploatacyjne, co wpływa na poprawę jakości życia. Popularność samochodów ekonomicznych oraz lepsze warunki podatkowe w wielu krajach europejskich przekonały konsumentów do przyjrzenia się własnym wydatkom i wybrania samochodu spełniającego te kryteria. Samochody Hyundai łączą w sobie design, technologie i osiągi oferowane w cenie atrakcyjnej dla odbiorcy” powiedział Pan Ahn
Obydwa wspomniane modele pomogą firmie zwiększyć sprzedaż samochodów w Europie, ułatwiając realizację planu sprzedażowego, wynoszącego w 2009 roku 380.000 sztuk.
„Skupiliśmy się na produkcji samochodów zaprojektowanych z myślą o rynku europejskim. Takie podejście okazało się słuszne, co widać na przykładzie modeli i10 oraz i30, spełniających wysokie wymagania Europejczyków. Modele i20 i ix55 to kolejny krok w przyszłość, który pomoże w umocnieniu wizerunku marki.
Kolejną nowością zaprezentowaną na targach w Paryżu będzie i20 blue, czyli super ekologiczna, a przy tym ekonomiczna wersja przedstawiciela segmentu B oraz hybrydowa odmiana Santa Fe wyposażona w dwa silniki, benzynowy i elektryczny. Uzupełnieniem gamy modeli prezentowanych będzie limuzyna Genesis oraz jej sportowa odmiana Genesis Coupe, które zostaną po raz pierwszy pokazane na rynku europejskim.
Mondial de l’Automobile rozpocznie się 4 października 2008 w paryskich halach Expo, prasowa konferencja Hyundai rozpocznie się 2 października o godzinie 17:30 w hali nr.3.
Nowy spot reklamowy Hyundai w ramach kampanii Liczy się Prawdziwa Jakość można ogladać na rynkach europejskich od września.