MotoNews.pl

Hyundai oficjalnym partnerem UEFA EUROTOP

Hyundai oficjalnym partnerem UEFA EUROTOP09.03.2010
W pierwszym tygodniu marca doszło do podpisania strategicznej umowy sponsorskiej, w wyniku której Hyundai został oficjalnym partnerem UEFA EURO 2012TM oraz UEFA EURO 2016 TM. Porozumienie zawarto w siedzibie firmy w Seulu, ...

...a reprezentantami obu stron byli Steve S. Yang, Prezes i CEO Hyundai Motor Company, oraz Michel Platini Prezes UEFA.

"Jako oficjalny sponsor UEFA EUROTOP, Hyundai dołoży wszelkich starań w dążeniu do sukcesów reprezentacji narodowych UEFA aż do roku 2017" - powiedział w trakcie oficjalnej ceremonii Pan Mong-Koo Chung, Prezes Hyundai Kia Automotive Group. "Nasze zaangażowanie i wsparcie UEFA przyczyni się do wzrostu świadomości marki Hyundai i umocni globalną pozycję koncernu” – dodał. AKAPIT} Z kolei Michel Platini wyraził swoje zadowolenie z przedłużenia partnerstwa z jedną z najbardziej prężnych i dynamicznych firm. „Będziemy ściśle współpracować i kibicować działaniom Hyundaia, dążącym do coraz silniejszej obecności firmy na rynku dzięki aktywnemu sponsorowaniu piłki nożnej" – dodał.

Finały Mistrzostw Europy w piłce nożnej należą do najbardziej prestiżowych rozgrywek piłkarskich i odbywają się co cztery lata. Biorą w nich udział reprezentacje 16 krajów, podzielone na cztery grupy, po cztery zespoły. Najbliższe Mistrzostwa EURO 2012TM zostaną zorganizowane wspólnie przez Polskę i Ukrainę.

Hyundai okazał się wiarygodnym i efektywnym partnerem UEFA EUROTOP angażując się jako oficjalny dostawca floty samochodów podczas piłkarskich mistrzostw Europy w 2000 i 2004r. W 2008 roku Koncern Hyundai-Kia został oficjalnym partnerem EUROTOP UEFA podczas UEFA EURO 2008TM, będąc jedną z najbardziej widocznych marek zaangażowanych we wsparcie piłki nożnej.

Na mocy podpisanej właśnie umowy Hyundai będzie mógł korzystać z praw sponsora podczas wszystkich wydarzeń w ramach UEFA EURO, w tym prawa do używania logo, symboli, oraz emisji sponsorskich wyświetlanych na stadionach. Hyundai dostarczy również samochody, które będą wykorzystywane podczas rozgrywek.

Korzyści wynikające ze związania się Hyundaia z tak prestiżowym wydarzeniem są ogromne - przewidywana oglądalność Mistrzostw w samej tylko Europie szacowana jest na 750 milionów widzów.

Transmisje z Mistrzostw w 2008 roku emitowane były w 200 krajach i zgromadziły ok. 6,6 mld widzów, natomiast liczba kibiców obecnych na stadionach piłkarskich sięgnęła miliona osób.

Źródło: Hyundai Motor Poland
wybierz inną markę ...
  • wybierz inną markę ...
  • Najpopularniejsze
  • Abarth
  • Alfa Romeo
  • Alpine
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • BYD
  • Chery
  • Chevrolet
  • Chrysler
  • Citroen
  • Cupra
  • Dacia
  • Dodge
  • DS Automobiles
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Isuzu
  • Jaguar
  • Jeep
  • KIA
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Leapmotor
  • Lexus
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MG
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo
  • Pozostałe marki
  • Bugatti
  • Cadillac
  • Daewoo
  • Daihatsu
  • Hummer
  • Lada
  • Lincoln
  • Lotus
  • McLaren
  • Pagani
  • Rover
  • Saab
  • Tata