Kontynuując siedem lat szybkiego rozwoju i sukcesów na rynku europejskim firma Hyundai wciąż unowocześnia dotychczasowe modele przeznaczone dla klientów w Europie. Jednocześnie Hyundai bada niszowe segmenty na rynku samochodowym, który staje się coraz bardziej zróżnicowany.
Od premiery w Genewie w 2002 roku Getz okazał się międzynarodowym sukcesem. Sprzedano ponad 550,000 sztuk tego modelu Hyundaia, z czego aż 266,000 w Europie.
Zaprojektowany w prawdziwie europejskim stylu nowy Getz ma szansę stać się jednym z najlepiej sprzedających się modeli Hyundaia. Ogólne zmiany obejmują nową linię przodu i tyłu pojazdu, dynamicznie przeprojektowane wnętrze i zwiększony poziom bezpieczeństwa. Cztery zupełnie nowe wersje silnikowe, ulepszona skrzynia biegów i dźwignia w silnikach wysokoprężnych to tylko niektóre z technicznych nowości.
Nastąpiła poprawa w zakresie bezpieczeństwa - po raz pierwszy w tym modelu dostępny jest elektroniczny system stabilizacji toru jazdy (ESP), jak również poduszka powietrzna z dezaktywacją po stronie pasażera i aktywne zagłówki na przednich siedzeniach. Zoptymalizowano też ochronę przed skutkami uderzenia z boku.
Z perspektywy europejskiej największą nowością jest nowy diesel 1.5 VGT. Silnik ten współpracuje z manualną skrzynią biegów, ze zmienionym schematem włączania biegu wstecznego i dostępny jest w dwóch wersjach w zakresie mocy: 110 KM / 240 Nm i 88 KM / 220 Nm. Obie pochwalić się mogą zmienną geometrią turbin, a wewnętrzne badania koncernu wykazały, iż zużycie paliwa jest w nich mniejsze o 9% w stosunku do dotychczas eksploatowanego silnika o pojemności 1.5 l.
Benzynowe silniki o pojemności 1.4 i 1.6 l są milowym krokiem Hyundaia w zakresie ochrony środowiska i techniki jednostek napędowych. 4-cylindrowa jednostka z układem rozrządu (DOHC) i systemem kontroli zmiennych faz rozrządu (CVVT) daje w wersji 1.4 moc 95 KM przy 6000 obr/min i maksymalny moment obrotowy o wartości 125,5 Nm przy 3200 obr/min. Sportowa wersja 1.6 osiąga 106 KM przy 5800 obr/min i maksymalny moment obrotowy o wartości 144,2 Nm przy 3200 obr/min. Bez zmian pozostaje jednostka napędowa o najmniejszej pojemności 1.1 l i mocy 65 KM. Wszystkie aktualnie produkowane silniki Hyundaia spełniają normę czystości spalin Euro 4.
Accent SR - został opracowany przez Hyundai Design Team w centrum badawczo-rozwojowym w Namyang jako całkiem nowy sportowy samochód koncepcyjny segmentu C. Ten 3-drzwiowy hatchback prezentuje liczne zabiegi stylistyczno-projektowe, które znajdą odzwierciedlenie w wyglądzie nowej generacji Hyundaia Accenta debiutującego w przyszłym roku.
Portico - zaprojektowany przez Hyundai Advanced Design Team w centrum projektowym w Południowej Korei, Portico zalicza się do jednego z nowych segmentów rynku, których Hyundai wciąż poszukuje - w tym wypadku segmentu samochodów służących do transportu rodzinnego. Portico nie jest ani sedanem, ani autem typu MPV, jednak zawiera w sobie cechy obydwu. Kluczową jego cechą jest połączenia przestronnego wnętrza w kabinie pasażerskiej i części ładunkowej ze sportowymi właściwościami jezdnymi.