komentarz: "pierwowzór to Pajero, L300 więc nie może być źle niesamowicie elastyczny. Poziomu oleju nie sprawdzam bo i tak nie ubywa."
skrzynia biegów
ocena:3
komentarz: "Bez obciązenia mozna zapomnieć o "1" spokojnie rusza z "2" niestety haczy i czasami kłopot z wrzuceniem biegu"
układ jezdny
ocena:4
komentarz: ""na pusto" dość twardy ale jak się dołoży z 600 kg już jest dobrze, przy pełnych 1,3 t też nie jest źle. Można regulować twardość przodu"
układ hamulcowy
ocena:4
komentarz: "trochę słaby reczny reszta OK"
widoczność
ocena:4
komentarz: "siedzi się wysoko to i widać więcej niż w osobowym"
jakość wykończenia
ocena:3
komentarz: "To auto do pracy, "szoferka" dość dobrze reszta - to zależy od modelu"
ergonomia
ocena:4
komentarz: "Regulacja nawiewów, ogrzewania i nadmuchu na suwakach reszta tam gdzie powinna"
wentylacja i ogrzewanie
ocena:3
komentarz: "nie mam przegrody otwarcie przednich okien nie daje sie odczuć na tylnim siedzeniu. Ogrzewanie OK"
przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
ocena:3
komentarz: "3 osoby z przodu to tragedia 2 mają luz, z tyłu 3 osoby bez problemu"
wyciszenie, akustyka wnętrza
ocena:4
komentarz: "moglo by być lepiej ale to w końcu dostawczy i więcej jak 100 nie jeździ sie często"
ekonomia (zużycie paliwa, koszty utrzymania)
ocena:4
komentarz: "w cyklu mieszanym lato 7 zima 8. Właściwie się nie psuje a jeśli juz to cześci nie z ASO - zawór odcinajacy pompy paliwa w Aso 1 tys. u producenta pompy 140 zł"
niezawodność
ocena:5
komentarz: "Ja trafiłem na zniszczony ale jak już wyprowadziłem"na ludzi" to 100 tys. bez napraw."
stosunek ceny do jakości
ocena:4
Podsumowanie:
"Doskonały dla firmy do przewożenia nałych cieżkich rzeczy - jabłka, cement itp. Prosta budowa (resory) brak elektroniki gwarantuje łatwość napraw nawet u zwykłego "kowala" "