komentarz: "materiał głowicy , tłoków poniżej krytyki - pękają"
skrzynia biegów
ocena:4
komentarz: "osłona dźwigni zmiany biegów parcieje i dostaje się przez nią błoto do skrzyni"
układ jezdny
ocena:4
komentarz: "w normie"
układ hamulcowy
ocena:4
komentarz: "w normie"
widoczność
ocena:4
komentarz: "za wyjątkiem tyłu gdzie nie widać czających się podstępnie maluchów"
jakość wykończenia
ocena:4
komentarz: "czy to ważne? gdyby tylko nie rdzewiał !!!"
ergonomia
ocena:4
komentarz: "dobra"
wentylacja i ogrzewanie
ocena:5
komentarz: "bez zastrzeżeń"
przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
ocena:5
komentarz: "nie byłem pasażerem ale z przodu miejsca opór"
wyciszenie, akustyka wnętrza
ocena:4
komentarz: "jeśli nie jeździ się na oponach terenowych -bajka"
ekonomia (zużycie paliwa, koszty utrzymania)
ocena:2
komentarz: "horror na stacji benzynowej 13l/100km"
niezawodność
ocena:1
komentarz: "bardzo zawodny"
stosunek ceny do jakości
ocena:3
komentarz: "jaka cena taka jakość"
Podsumowanie:
"remonty główne : zmiana głowicy , wymiana 2 pękniętych tłoków ,remont pompy wtryskowej ,wymiana alternatora i walka z korozją nastraja mnie do żółtych ludzi wręcz agresywnie,licencja japońska wykonanie koreańskie tak na odczep się z wykorzystaniem kiepskiej jakości materiałów . Głowicę przerobiłem od Pajero tłoki też są już japońskie ,orginalne części potwornie drogie długi czas sprowadzania przez serwis ."