MotoNews.pl

Mazda CX-3 bestsellerem segmentu B-SUV w Polsce

Mazda CX-3 bestsellerem segmentu B-SUV w Polsce22.05.2019
Mazda CX-3 po czterech pierwszych miesiącach roku objęła pozycję lidera sprzedaży nowych samochodów osobowych segmentu B-SUV (według segmentacji IBRM SAMAR).

W okresie od stycznia do końca kwietnia tego roku, zgodnie z danymi z Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców, klienci zarejestrowali ogółem 15 519 samochodów z tego segmentu, w tym 1481 egzemplarzy Mazdy CX-3.

„Cieszymy się, że polscy klienci doceniają Mazdę CX-3. Wierzymy, że ubiegłoroczne zmiany produktowe przyczyniły się do uatrakcyjnienia tego modelu i pozycjonowanie go bliżej samochodów z segmentu premium. Sukces Mazdy CX-3 jest dowodem na to, że nasza strategia polegająca na budowaniu pozycji Mazdy jako producenta samochodów typu SUV przynosi oczekiwane efekty.” - powiedział Łukasz Paździor, Dyrektor Zarządzający Mazda Motor Poland.
Mazda CX-3
Mazda CX-3

Charakterystyczne dla Mazdy poczucie intuicyjnej więzi pomiędzy kierowcą a samochodem, określane jako Jinba Ittai w modelu CX-3 wyraża się dbałością o najdrobniejsze szczegóły wyposażenia. Technologia Skyactiv zapewnia perfekcyjną kontrolę za sprawą idealnie przewidywalnej charakterystyki układu napędowego i stabilnych właściwości jezdnych. Znakomita przyczepność przekłada się na czystą przyjemność z prowadzenia – zarówno po ciasnych zaułkach miasta, jak i na krętej drodze poza nim. Mazda CX-3 to także jeden z nielicznych samochodów w swojej klasie, który dostępny jest z napędem na wszystkie koła i-ACTIV AWD.

Elegancki i jednocześnie dynamiczny wygląd Mazdy CX-3 uzyskany dzięki wielokrotnie nagrodzonej stylistyce KODO – Dusza ruchu jest także jednym z czynników popularności modelu wśród klientów. Co więcej, nagroda Red Dot Design dla Mazdy CX-3 stanowi nie tylko wyróżnienie w dziedzinie doskonałej ergonomii, ale podkreśla najwyższy wymiar radości z prowadzenia.

Mazda CX-3
Mazda CX-3

„Przewidujemy, że 2019 r. będzie dla nas kolejnym rokiem rekordowej sprzedaży, a CX-3 stanie na czele najchętniej wybieranych modeli Mazdy w Polsce także dlatego, że w najbliższych miesiącach spodziewamy się wzmożonej aktywności zakupowej przed przyszłorocznymi zmianami w polityce unijnej dotyczącej emisji CO2, która przełoży się na wyższe ceny samochodów w Europie i w Polsce.” – dodaje Ł.Paździor.

W 2018 r. Mazda Motor Poland sprzedała w Polsce 12 574 szt. samochodów, notując wzrost o ponad 11 proc. rok do roku. Nasz rynek był dla marki czwarty pod względem wielkości sprzedaży w Europie po Niemczech, Wlk. Brytanii i Hiszpanii.

Źródło: Mazda
wybierz inną markę ...
  • wybierz inną markę ...
  • Najpopularniejsze
  • Abarth
  • Alfa Romeo
  • Alpine
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • BYD
  • Chevrolet
  • Chrysler
  • Citroen
  • Cupra
  • Dacia
  • Dodge
  • DS Automobiles
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Isuzu
  • Jaguar
  • Jeep
  • KIA
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Leapmotor
  • Lexus
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MG
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo
  • Pozostałe marki
  • Bugatti
  • Cadillac
  • Daewoo
  • Daihatsu
  • Hummer
  • Lada
  • Lincoln
  • Lotus
  • McLaren
  • Pagani
  • Rover
  • Saab
  • Tata