To wyjątkowe wydarzenie symbolicznie świętowane we Wrocławiu jest wynikiem konsekwentnej polityki handlowej, prowadzonej przez Mazda Motor Poland od chwili ustanowienia w Polsce bezpośredniego przedstawicielstwa w 2008 roku i codziennych starań właścicieli oraz pracowników wszystkich autoryzowanych salonów sprzedaży Mazdy w Polsce.
Pan Tomasz Czarnecki wraz z żoną odebrali swoją nową Mazdę MX-5, która wyróżnia się wyjątkową konfiguracją. Stutysięczna Mazda sprzedana w Polsce w autoryzowanej sieci sprzedaży to kultowy roadster w najnowszym, wprowadzonym do oferty w tym roku, kolorze Platinum Quartz. Elegancji platynowej MX-5 dodaje granatowy miękki dach oraz grafitowe wykończenie wnętrza z Alcantary.
Warto podkreślić, że stutysięczna Mazda trafia w ręce kierowcy, który jeździ już od 6 lat Mazdą MX-5 drugiej generacji NB. Tomasz Czarnecki odbierając nową MX-5 powiedział:
„Świetnie jeździ mi się moją Mazdą, ale chciałem mieć nowszy model, gdyż niezmiennie doceniam klasyczny, wolnossący benzynowy silnik, który napędza roadstera. Frajda z jazdy tym samochodem jest ogromna, wprost nie do opisania. Dodatkowo zależało mi na jasnym kolorze nadwozia, a nowy lakier, który Mazda wprowadziła w tym roku jest naprawdę unikalny więc cieszę się, że będę wyróżniał się swoją MX-5. Wyboru dachu w głębokim odcieniu grantu dokonała żona i uważamy, że to zestawienie jest naprawdę oryginalne.” – dodaje Pan Czarnecki.
Szczęśliwi właściciele jubileuszowej MX-5 planują już pierwsze dłuższe podróże po widokowych trasach Dolnego Śląska. Szczególnie ulubioną przez nich jest droga wokół Góry Ślęży i kultowa droga stu zakrętów, ale sentymentem darzą także trasę z Wrocławia do Polanicy czy Walimia. Z pewnością szukać będą inspiracji na kolejne podróże w przewodniku Slow Road by Mazda (www.sloworad.pl lub FB: slowroadbymazda).
„Jestem szczęśliwy, że to właśnie Mazda MX-5 jest stutysięcznym samochodem, sprzedanym w sieci dealerskiej w Polsce. Ta ikona marki najpełniej oddaje dynamikę rozwoju gamy modelowej Mazdy, która wiarygodnie łączy technologiczne innowacje z jednoczesnym poszanowaniem dla tradycji japońskiego rzemiosła.” – podkreśla Łukasz Paździor, Dyrektor Zarządzający Mazda Motor Poland.
Warto przy tej okazji przypomnieć, że zarówno stutysięczna Mazda, jak i wszystkie kolejne samochody wydane w oficjalnej sieci dealerskiej Mazda Motor Poland objęte są 6-letnią gwarancją do limitu przebiegu 150 000 km, w zależności od tego, co nastąpi pierwsze. Rozszerzona gwarancja obowiązuje w całej Europie, dotyczy wszystkich podzespołów samochodu objętych do tej pory 3-letnią gwarancją z limitem do 100 000 km i udzielana jest na każdy model Mazdy, od miejskiej Mazdy 2 Hybrid, po debiutujący właśnie w salonach sprzedaży flagowy model SUV – Mazdę CX-60 PHEV.
Sieć dealerską Mazdy w Polsce tworzy aktualnie 31 autoryzowanych dealerów i dodatkowo 9 autoryzowanych stacji obsługi. Mazda Motor Poland jest bezpośrednim importerem samochodów z Hiroszimy od 2008 r.