MotoNews.pl

Największa w historii akcja serwisowa Mazdy

Największa w historii akcja serwisowa Mazdy05.06.2007
Japoński producent wezwie do serwisu 287 987 właścicieli modeli Demio i Verisa wyprodukowanych na rodzimym rynku. W tych dwóch modelach wyprodukowanych pomiędzy czerwcem 2002 a lipcem 2007 stwierdzono ...

Japoński producent wezwie do serwisu 287 987 właścicieli modeli Demio i Verisa wyprodukowanych na rodzimym rynku.

W tych dwóch modelach wyprodukowanych pomiędzy czerwcem 2002 a lipcem 2007 stwierdzono poważne usterki mechanizmu sprzęgła i sprężyn śrubowych zawieszenia. W oficjalnym oświadczeniu przedstawiciela Mazdy Aya Takahashi czytamy, że to największa akcja serwisowa w Japonii od 1994 roku, czyli od momentu kiedy prowadzone są tego typu statystyki.

Poprzedni "rekord" Mazdy to ponad 162 tysiące wadliwych aut, w których wykryto usterki w marcu 2004 roku. Oprócz prawie 288 tysięcy "zainfekowanych" Mazd Demio i Verisa sprzedanych w Japonii, podobne usterki dotyczyć mogą kolejnych 25 559 egzemplarzy Mazdy 2 sprzedawanych w Australii, Nowej Zelandii, Singapurze i Hong Kongu.

Źródło: CarScoop, Informacja Moto Target
wybierz inną markę ...
  • wybierz inną markę ...
  • Najpopularniejsze
  • Abarth
  • Alfa Romeo
  • Alpine
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • BYD
  • Chevrolet
  • Chrysler
  • Citroen
  • Cupra
  • Dacia
  • Dodge
  • DS Automobiles
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Isuzu
  • Jaguar
  • Jeep
  • KIA
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Leapmotor
  • Lexus
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MG
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo
  • Pozostałe marki
  • Bugatti
  • Cadillac
  • Daewoo
  • Daihatsu
  • Hummer
  • Lada
  • Lincoln
  • Lotus
  • McLaren
  • Pagani
  • Rover
  • Saab
  • Tata