Zgodnie z informacją MME – Leverkusen z 17.12.2003. Nowe rejestracje samochodów osobowych marki Mazda w Europie od stycznia do września br. wyniosły 159.884 sztuk tj. o ponad 41.000 szt. (34,5 procenta) więcej niż w tym samym okresie ubiegłego roku. Osiągnięty wynik czyni z Mazdy najszybciej rozwijającą się markę pod względem wielkości sprzedaży w zachodniej Europie.
Tak duże tempo sprzedaży Mazdy, zgodnie ze znakomitymi prognozami rezultatów we wszystkich spółkach National Sales Companies, kontynuowane było również w listopadzie. Mazda UK sprzedała ponad 33,1 procenta więcej niż w poprzednim listopadzie. Mazda Niemcy na największym rynku samochodowym Europy sprzedała 5.802 szt., tj. o 1,9 procenta więcej niż w listopadzie poprzedniego roku. Mazda Włochy przewiduje 80 procentowy wzrost w porównaniu do analogicznego miesiąca ubiegłego roku. Mazda Hiszpania oczekuje, że sprzedaż będzie większa o 61 procent, Mazda Austria, że większa o 45 procent i Mazda Portugalia, również większa o 44 procent. Mazda Dania przewiduje 32 procentowy wzrost w porównaniu do wyników listopada poprzedniego roku, Mazda Francja wzrost 28 procentowy i Mazda Szwajcaria analogicznie 27 procent wzrostu.
Niezależni dystrybutorzy Mazdy również kontynuują osiągnięcia jakie mieli wcześniej w tym roku. Sprzedaż listopadowa będzie większa w porównaniu do analogicznego miesiąca ubiegłego roku w Grecji o 125 procent, w Finlandii o 98 procent, w Finlandii o 28 procent. Sprzedaż narastająca od stycznia do listopada: w Czechach jest większa o 44 procent, a w Holandii i Irlandii o 22 procent, w porównaniu do tego samego okresu roku 2002.
Również znakomite rezultaty odnotowano w sprzedaży poszczególnych modeli. Od stycznia do listopada sprzedano łącznie 93.766 samochodów Mazda6. Podczas, gdy sprzedaż modelu Mazda MPV w tym okresie wzrosła o 24.3 procenta. Od rozpoczęcia sprzedaży w lutym br. do listopada sprzedano ponad 24.000 samochodów Mazda2. Bardzo dobry start w Europie miały też dwa najnowsze produkty w linii modelowej Mazdy. W ciągu dwóch pierwszych miesięcy sprzedaży, w większości salonów w Europie, sprzedano ponad 6.000 samochodów Mazda3 oraz ponad 2.000 sztuk modelu - ikony marki Mazda, jaką jest Mazda RX-8 z silnikiem rotacyjnym.
Dan Morris, Prezes i CEO Mazda Motor Europe GmbH powiedział "Jest to fantastyczne osiągnięcie być najszybciej rozwijającą się marką w zachodniej Europie w czasie pierwszych dziewięciu miesięcy roku pod względem sprzedaży samochodów osobowych." "Jest to bardzo dopingujące podobnie jak i fakt, że ponad 6.000 samochodów Mazda3 znalazło właścicieli w czasie krótszym niż dwa pełne miesiące obecności na rynku, a zwłaszcza, że model ten nie znajdzie się w salonach w UK jeszcze do stycznia. Wyniki Mazdy RX-8, Mazdy2 i MPV są równie imponujące , tak że nie mogliśmy pomyśleć o lepszej, czołowej pozycji na rozpoczęcie Świąt Bożego Narodzenia."