Salony Mazdy przyjmują już zamówienia na ten model. Mazda CX-7 po faceliftingu stanowi mieszankę stylu, dynamiki i cech użytkowych i odpowiada w pełni strategii „odpowiedzialnego Zoom-Zoom”, łączącej przyjemność z jazdy z dbałością o środowisko i bezpieczeństwo. Mazda CX-7 ma zmieniony wygląd, a dzięki nowym technologiom jest jeszcze bardziej przystępna cenowo i sprawia więcej przyjemności z jazdy. W ramach faceliftu CX-7 otrzymał nowy system monitorowania tyłu pojazdu (RVM) i układ włączający światła ostrzegawcze (ESS) w celu dalszego zwiększenia bezpieczeństwa. CX-7 Facelift ma także wiele zmian konstrukcyjnych poprawiających prowadzenie, m.in. sztywniejsze nadwozie i nowe amortyzatory. Pozostawiono w nim układ przeniesienia napędu na obie osie w celu zachowania doskonałych właściwości trakcyjnych w każdych warunkach drogowych. Nowy w tym modelu jest turbodiesel najnowszej generacji MZR-CD 2,2 (średnie zużycie paliwa 7,5 litra/100 km, emisja CO2 199 g/km) o mocy 173 KM i maksymalnym momencie 400 Nm. Ta wersja to pierwszy w historii japoński samochód osobowy z układem selektywnej redukcji katalitycznej (SCR). Poza nim w ofercie jest nadal benzynowy silnik turbodoładowany MZR 2,3 DISI o mocy 260 KM i momencie 380 Nm.
Gama CX-7 w Polsce obejmuje obecnie dwie wersje silnikowe: benzynową i wysokoprężną, oferowane w dwóch poziomach wyposażenia: Exclusive i Sport. Nowością jest opcjonalny Pakiet TECH, wzbogacający wersję Exclusive o zestaw dodatkowych elementów, m.in. kamerę cofania, Bluetooth®, tempomat, alarm przeciwwłamaniowy, zmieniarkę na 6 płyt CD. Ceny CX-7 zaczynają się obecnie od 132 900 zł brutto.