... jakich nie oferuje żaden inny producent. Sprzedaż samochodu w USA i Kanadzie rozpocznie się pod koniec 2010 roku. Dni prasowe salonu w Los Angeles zaplanowano na 2 i 3 grudnia, a publiczność będzie mogła zobaczyć ekspozycje od 4 do 13 grudnia.
„Wprowadzenie modelu Mazda2 na rynek północnoamerykański dopełnia gamę naszych modeli”, powiedział Jim O’Sullivan, Prezes i Dyrektor Generalny Mazda North American Operations. „Dzięki siedmioosobowemu modelowi crossover, CX-9, na jednym końcu i przedstawicielowi klasy małych kompaktów - modelowi Mazda2, na drugim, gama Mazdy obejmuje teraz najważniejsze segmenty. Jest też najsilniejsza, najlepiej zaprojektowana i skonstruowana w historii marki. Mazda2 posiada najważniejsze cechy wyróżniające nasze samochody spośród konkurencji: ma nowoczesną stylizację, przyjemnie się prowadzi i daje radość z jazdy. Krótko mówiąc, jest ona ucieleśnieniem koncepcji Zoom-Zoom”.
Mazda2 odniosła sukces na rynkach i w mediach całego świata, co potwierdziła zdobyciem 48 nagród i tytułu Samochodu Roku w ponad 20 krajach. Ponadto, Mazda2 otrzymała tytuł „Światowego Samochodu Roku 2008”.