Za kierownicami przekazanych latem 2009 r. samochodów zasiadają koszykarze, trenerzy oraz pracownicy klubu. Na ulicy łatwo zidentyfikować „koszykarskie” Mazdy, gdyż zostały charakterystycznie oklejone w barwach Asseco Prokom Gdynia.
Szczególną uwagę przykuwa duża pomarańczowa piłka w tylnej części auta. Dzięki niej zawodników na ulicach rozpoznają nie tylko wierni kibice, ale również osoby na co dzień nieco mniej interesujące się sportem.
Współpraca wynikająca z pasji
Mazdy we flocie Asseco Prokom to efekt sportowej pasji właściciela trójmiejskiego salonu dealerskiego – Bogdana Goworowskiego.
„Do tej pory wspieraliśmy wiele wydarzeń sportowych, choć nie na taką skalę. Gdy pojawił się pomysł współpracy z Asseco Prokom, szybko doszliśmy do porozumienia z klubem i nawiązaliśmy współpracę, z której jesteśmy bardzo zadowoleni. Dzięki temu przedsięwzięciu Mazda zdecydowanie zyskała na popularności w Trójmieście”, mówi Adam Braumberger z działu marketingu i PR firmy BMG Bogdan Goworowski.
Umowa pomiędzy klubem a BMG podpisana została na okres roku. W zamian za przekazanie samochodów, logo firmy znajduje się na bandach reklamowych podczas spotkań, których Asseco Prokom jest gospodarzem, a także na plakatach i biletach na mecze.