...ogólnej oceny satysfakcji klientów, wyprzedzając tym samym samochody: Mercedes Klasy A i Hyundai i30, które otrzymały odpowiednio 84,8 i 84 procent. Podstawą wyliczenia tych not były odpowiedzi na pytania ankiety, skierowanej do niemieckich posiadaczy samochodów, w czterech kategoriach – Jakość/Niezawodność, Atrakcyjność samochodu, Obsługa serwisowa i Koszty eksploatacyjne. Wszystkie kategorie składają się na Wskaźnik Zadowolenia Klientów J.D. Power (ang. J.D. Power CSI).
W rankingu odzwierciedlającym zadowolenie kierowców z ich samochodów Mazda osiągnęła średnią 83,1 procent. Przełożyło się to na zajęcie czwartego miejsca wśród 25 europejskich marek samochodów, dzięki czemu Mazda po raz kolejny uzyskała wynik lepszy niż średnia branży, która wynosi 81,3 procent.
Tegoroczne badanie J.D. Power opiera się na ankietach przeprowadzonych wśród 16 500 niemieckich kierowców, poproszonych o ocenę własnych samochodów. Średnia wieku aut wynosiła 2 lata.