...i wyróżnia się spośród pozostałych wariantów MX-5 kilkoma szczegółami stylistycznymi i technicznymi.
Będzie dostępna jedynie z dachem typu hard top rozkładającym się lub składającym w ciągu 12 sekund.
Edycja specjalna ma kabinę z wykończeniami w szarym kolorze i podgrzewanymi fotelami obitymi skórą zeszytą szarymi nićmi. Dźwignia hamulca ręcznego posiada osłonę z czarnej skóry z kontrastowymi, szarymi szwami. W podobny sposób wykończono kierownicę. We wnętrzu znajdziemy także chromowane akcenty przy otworach wentylacyjnych i wskaźnikach oraz aluminiowe osłony na pedały gazu, hamulca i sprzęgła. Mazda MX-5 Miata 2011 będzie dostępna tylko w dwóch kolorach nadwozia: czarnym Sparkling Black Mica oraz szarym Dolphin Gray Mica. Jej koła zaopatrzono w 17-calowe felgi z lekkich stopów.
Edycja specjalna będzie także standardowo dysponować specjalnym pakietem modyfikacji zawieszenia, w skład którego wchodzą amortyzatory marki Bilstein, dyferencjał z ograniczonym uślizgiem i sportowe ustawienie zawieszenia.
Dwulitrowy, czterocylindrowy silnik o mocy 167 KM i maksymalnym momencie obrotowym 190 Nm może współpracować z 6-biegową przekładnią manualną z dźwignią zmian biegów typu short shifter (skonstruowaną w taki sposób, aby zmieniać biegi szybciej i sprawniej) lub 6-biegowym automatem z manetkami do zmiany biegów zamontowanymi przy kierownicy (z tą skrzynią silnik odznacza się mocą 158 KM).
Ceny Mazdy MX-5 Miata 2011 w USA zaczynać się będą od poziomu 30 925 dolarów za wariant wyposażony w skrzynię manualną i 31 525 dolarów za wariant z przekładnią automatyczną Sport AT.