Dzięki temu kierowca Corsy‑e z zasilaniem akumulatorowym może zapomnieć o skrobaniu lodu z przedniej szyby zimą, a w upalne dni może rozpoczynać jazdę w komfortowo schłodzonej kabinie. Innymi słowy postojowe ogrzewanie i klimatyzacja należą do standardowego wyposażenia tego samochodu. W połączeniu z aplikacją myOpel Corsa‑e otwiera nowy wymiar komfortu dla kierowcy i pasażerów. Taka funkcja przygotowania wstępnego chłodzenia wnętrza nie jest dostępna w samochodach z silnikami spalinowymi - nawet w klasie luksusowej.
Dzięki zaawansowanej technologii i najnowocześniejszym systemom wspomagającym prowadzenie pojazdu nowa Corsa konsekwentnie kontynuuje tradycje swoich pięciu poprzedniczek. Marka Opel zawsze kojarzyła się z demokratyzacją technologii. Dotyczy to w szczególności modelu Corsa wprowadzonego na rynek w 1982 roku. Nowa Corsa‑e pojawi się u dealerów w marcu, a już można składać na nią zamówienia.
Opel Corsa-e
Obsługa jest wyjątkowo łatwa. Użytkownik może sterować tą funkcją przez aplikację myOpel lub włączyć ją w kokpicie. Czas jej włączenia można także zaprogramować na ekranie dotykowym w samochodzie. Wnętrze nie tylko osiąga odpowiednią temperaturę w kilka minut, ale gdy pogoda jest mroźna, z szyb znika także szron. Kiedy na zewnątrz jest -20ºC rozgrzanie wnętrza Corsy‑e do przyjemnej i komfortowej temperatury zajmuje maksymalnie 45 minut, bez uszczerbku dla wydajności i żywotności akumulatora.
Oprócz poprawy komfortu użytkowania funkcja rozgrzewania lub schładzania wnętrza na postoju ma jeszcze jedną zaletę. Jeżeli kierowca skorzysta z niej w czasie, gdy Corsa‑e jest podłączona, np. do ładowarki naściennej WallBox lub szybkiej ładowarki, a nawet do domowego gniazdka, energia potrzebna do skorygowania temperatury jest pobierana z zewnętrznej sieci. Dzięki temu rozpoczynając podróż mamy do dyspozycji maksymalny zasięg (do 337 km wg cyklu testowego WLTP).
Opel Corsa-e