„Elektryczny, progresywny, po prostu ekscytujący” – tak szef Opla, Michael Lohscheller, opisuje kolejną generację Mokki. W krótkim filmie wideo dyrektor generalny przedstawia pierwsze szczegóły dotyczące nowego Opla Mokki: nowe oblicze marki – Opel Vizor ze zintegrowanym logo Opla w kształcie błyskawicy oraz z nowym emblematem z nazwą Mokka – umieszczone centralnie na tylnej klapie. To jest również pierwsza okazja, aby zobaczyć precyzyjnie wyrzeźbiony kształt pojazdu oraz śmiałe połączenie kolorów czarnego i zielonego.
Michael Lohscheller i Opel Mokka
„Jestem odpowiedzialny za firmę Opel od trzech lat. W tym czasie włożyliśmy wiele pracy i jeszcze więcej pasji w rozwój nowej Mokki. Wraz z kolejną generacją Mokki praktycznie na nowo tworzymy markę Opel. Nie mogę się już doczekać, aż zobaczę nasz najnowszy model na ulicach” – mówi z entuzjazmem dyrektor generalny Opla.
Najnowsza generacja Opla Mokki to zupełnie nowa konstrukcja oparta na wysokowydajnej, wieloenergetycznej platformie CMP (Common Modular Platform). Ten modułowy system oferuje maksymalną elastyczność w projektowaniu pojazdów. Platforma CMP pozwala również na zastosowanie w pełni elektrycznego systemu napędowego oraz silników spalinowych. Klient ma wybór. Produkcja rozpocznie się pod koniec roku. Nowa Mokka pojawi się w salonach Opla w 2021 roku.