Firma Irmscher, będąca "nadwornym" tunerem Opla przedstawiła właśnie własną wizję modelu Coupé, którą nazwała DTM Edition. Dzięki przeprowadzonym modernizacjom turbodoładowana jednostka napędowa auta uzyskuje teraz moc 140 kW (190 KM) i zapewnia wspaniałe osiągi. Do możliwości silnika dostosowane zostało oczywiście zawieszenie samochodu, które gwarantuje jeszcze lepsze prowadzenie.
Nie bez znaczenia pozostają również 18-calowe koła z lekkich stopów. Wyposażono je w niskoprofilowe ogumienie w rozmiarze 225 z przodu i 255 z tyłu. Uwieńczeniem przeróbek układu napędowego jest podwójna, chromowana końcówka układu wydechowego zapewniająca atrakcyjny wygląd i charakterystyczny gang.
Oczywiście zmiany w wyglądzie nie ograniczyły się tylko do montażu końcówki wydechu. Astra Coupé otrzymała bardzo interesujący wizualnie pakiet aerodynamiczny, który nawiązuje do typowo wyścigowej serii DTM. Przedni, zintegrowany ze spoilerem zderzak ma wbudowane światła przeciwmgielne i doskonale współgra z dopasowanymi, podwójnymi reflektorami. Jeśli dodać do tego przedłużoną maskę silnika i zmienioną kratę chłodnicy otrzymujemy niepowtarzalny, bardzo atrakcyjny efekt wizualny.
Irmscher nie zapomniał oczywiście o niezbędnych detalach, takich jak: sportowe lusterka, zmienione światła tylne, aluminiowa klapka wlewu paliwa, boczne listwy, czy rzucające się w oczy poszerzone błotniki. Tył samochodu zdominował podwójny spoiler i specjalny fartuch, których zadaniem jest poprawa aerodynamiki pojazdu. Całość zmian doskonale podkreśla idealnie dobrany lakier.
W kabinie Coupé DTM Edition zastosowane zostały niezwykle wygodne, pokryte skórą, sportowe siedzenia kubełkowe Recaro. Skórzane wykończenie zyskały również dzwignie zmiany biegów i hamulca ręcznego oraz kierownica utrzymana w stylu "carbon". W tym samym stylu wykonana została konsola środkowa, co doskonale komponuje się z pokrytymi stalą szlachetną progami i aluminiowymi pedałami.