Pierwsza, to Steinmetz GT, czyli własna interpretacja roadstera doprawionego na ostro przez tunera z Aachen. Zmianom uległ kształt przedniego zderzaka oraz grilla, który teraz wypełnia siatka o strukturze plastra miodu.
Steinmetz zamienił też seryjne końcówki wydechu w kształcie trapezu, na bardziej tradycyjne, owalne. Opla GT obniżono o 20mm, do wyboru trzy zestawy aluminiowych obręczy kół w średnicach od 18, do 20 cali.
Kolejną nowością jest pakiet do Astry Caravan po ostatnim liftingu dokonanym w tym roku przez Opla. W tym przypadku oprócz pakietu aerodynamicznego, Steinmetz proponuje też przyrost mocy w silniku diesla 1,9 CDTI .
Standardowo generuje on moc 150 KM, po kuracji Steinmetza mamy już 175 KM i maksymalny moment obrotowy 380 Nm (seria 315 Nm). Astrę Caravan możemy wyposażyć nawet w 19-calowe obręcze kół z oponami 225/35 R19 i obniżyć o 30 mm. Ceny pakietów i poszczególnych elementów, Steinmetz poda podczas 40 Essen Motor Show.