...o nazwie ST8, których czoło wypolerowano, a boki poryto czarnym lakierem.
Na tak przygotowane obręcze założono szerokie i niskoprofilowe opony w rozmiarze 195/40 R17. By dodatkowo poprawić własności jezdne małej Agilii, inżynierowie tunera z Aachen wyposażyli zawieszenie auta w nowe sprężyny, które pozwoliły obniżyć nadwozie samochodu o 30 mm, zachowując przy tym resztki komfortu.
Niestety, taki zabieg jest dostępny wyłącznie dla właścicieli Agili zasilanych benzyną. Za rasowy wygląd tylnej części nadwozia dba wkomponowana w zderzak chromowana końcówka układu wydechowego w kształcie trapezu.
Przysłowiową "kropką nad i" są cienkie paski na boku nadwozia, ciągnące się od przednich aż do tylnych lamp, które w zależności od barwy nadwozia są w srebrnym lub antracytowym kolorze.
Nie zapomniano także o nadaniu odpowiedniego klimatu kabinie Agilii, gdzie pojawiła się nowa końcówka drążka zmiany biegów, której górną część wykonano z polerowanego, a dolną ze szczotkowanego aluminium, umieszczając na jej szczycie nazwą Steinmetz.
Uzupełnieniem jest komplet czarnych dywaników podłogowych opatrzonych plakietką z logo i nazwą tunera, wykonaną ze stali nierdzewnej.