... Insigni Opel wyprzedził całą konkurencję w segmencie sedanów klasy średniej w Europie, gdzie sprzedaż na większości rynków rozpoczęła się w styczniu. Ze względu na duży popyt na nowy kluczowy produkt Opla w zakładzie produkcyjnym w Rüsselsheim zostaną w maju stworzone dodatkowe trzy zmiany. Do tej pory złożonych zostało już ponad 100 000 zamówień.
„Insignia ma ogromne szanse na powodzenie wśród klientów gustujących w modelach klasy Premium", mówi Alain Visser, wiceprezes General Motors Europe. „Jest to symbol naszych osiągnięć i możliwości - pokazuje na co stać Opla."
W Niemczech Opel odnosi znaczące sukcesy w segmencie klasy średniej: sprzedaż w pierwszym kwartale wzrosła o 82% w porównaniu do tego samego okresu roku ubiegłego. Wyjątkowym powodzeniem cieszą się najnowsze rozwiązania technologiczne zastosowane w Insigni.
Około 56 procent kupujących wybiera system nowej generacji Adaptacyjnych świateł przednich (Adaptive Forward Lighting, AFL+). Kolejne 80 procent zamówień uwzględnia system nawigacji DVD z kolorowym wyświetlaczem, a 35 procent decyduje się na system podwozia FlexRide.
Niemal dwie-trzecie klientów Insigni wybiera jazdę na największych kołach: 40 procent kupuje opony 18-calowe, a co trzeci klient 17-calowe. Co drugi nabywca decyduje się na zakup ortopedycznych siedzeń z atestem "Aktion gesunder Rücken". Zdecydowanie najbardziej popularnym silnikiem jest 160 KM 2.0 CDTI, zamawiany przez co trzeciego klienta. W końcu, połowa kupujących zamawia samochód z silnikiem diesla.
Obecnie swoją premierę w salonach na rynkach europejskich ma Insignia Sports Tourer, wersja kombi, która ma nadać rodzinie Insigni jeszcze większego rozmachu. Najnowszy członek rodziny - Insignia ecoFLEX z niskim poziomem emisji spalin - oferuje dynamiczne osiągi z poziomem emisji CO2 na niskim poziomie równym 136 g/km i zużyciem paliwa na poziomie 5.2 l/100 km. Pojazd pojawi się na rynku w lecie bieżącego roku.