...z dwoma pokaźnymi wlotami powietrza oraz zmodyfikowany zderzak tylny z dwiema końcówkami układu wydechowego. W standardzie znajdą się 19-calowe koła z oponami 245/40, a w opcji dostępne będą nowe, 20-calowe lekkie felgi kute obute w „gumy” 255/35.
Sercem Insigni OPC Sports Tourer jest silnik 2,8 V6 turbo o mocy 325 KM i maksymalnym momencie obrotowym 400 Nm. Napęd przenoszony będzie za pośrednictwem sześciobiegowej manualnej skrzyni biegów.
Sportowe kombi otrzyma system Adaptive 4x4 z elektronicznie sterowanym tylnym dyferencjałem o ograniczonym poślizgu (eLSD), a także zaciski Brembo i perforowane 355-milimetrowe tarcze hamulcowe na przedniej osi.
OPC Sports Tourer będzie cięższe od swojego odpowiednika bez nadbudowanego bagażnika, dlatego osiągi tej wersji mogą być nieco gorsze. Przyspieszenie od 0 do 100 powinno zatem zająć niewiele ponad 6 sekund, a wskazówka prędkościomierza zatrzyma się w okolicach wskazania 250 km/h.