...cztery różne długości pojazdu i trzy opcje wysokości dachu. Platforma modułowa, opracowana we współpracy z firmą Renault, dostępna jest z napędem na przednią lub tylną oś.
Wersje z napędem na tylną oś można zamawiać z podwójnymi kołami tylnymi. Całkowitą dopuszczalną masę pojazdu podniesiono do 4,5 ton, a ładunku do 2,5 tony.
Movano dostępny będzie z nowym silnikiem wysokoprężnym 2,3-litra CDTI występującym w trzech wariantach mocy:
- 74 kW/100 KM/285 Nm,
- 92 kW/125 KM/310 Nm oraz
- 110 kW/150 KM/350 Nm.
Wszystkie dostępne silniki spełniają wymogi norm emisji spalin Euro 4 i Euro 5. W specyfikacji zgodnej z normą Euro 5 pojazd wyposażono również w filtr cząsteczek stałych. Wszystkie trzy silniki standardowo wyposażono w sześciobiegowe skrzynie biegów, dwie mocniejsze jednostki zaś mogą być wyposażone w zautomatyzowane skrzynie Easytronic.
W wyposażeniu standardowym z zakresu bezpieczeństwa znalazły się m.in. układ ABS z elektronicznym rozkładem siły hamowania (EBD). Elektroniczny układ stabilizujący ESP stanowi standardowe wyposażenie wszystkich modeli z napędem na tylną oś. Dostępny jest on również opcjonalnie w wersjach z napędem na przednią oś.
Sprzedaż Opla Movano rozpocznie się od wprowadzenia wersji furgon wiosną tego roku. Opel planuje wprowadzać pozostałe wersje do końca 2010 roku.