...kombi Sports Tourer. Producent podaje, że model LPG zużywa 7,6 l gazu na 100 km, co w porównaniu ze zużyciem paliwa przez silnik benzynowy o analogicznej pojemności powinno w 4-drzwiowym Oplu Insginia obniżyć koszty eksploatacji o prawie 40 procent. Osoby zainteresowane wpływem na środowisko z pewnością zechcą dowiedzieć się, że emisja dwutlenku węgla w Oplu Insigni 1.4 LPG ecoFLEX utrzymuje się na poziomie 124 g/km. Samochód może przejechać do 500 km używając jedynie paliwa gazowego lub 1700 km na benzynie (w przypadku sedana lub hatchbacka).
Fabryczną instalację umożliwiającą korzystanie ze skroplonego propanu-butanu w charakterze paliwa mogliśmy już wcześniej oglądać w modelach Corsa, Meriva i Astra EcoFLEX. By nie uszczuplić własności funkcjonalnych bagażnika i jego pojemności zbiornik mieszczący 42 l skroplonego propanu-butanu w tej instalacji montowany jest we wnęce koła zapasowego. Przełączniki i wyświetlacze umożliwiające kierowcy kontrolę nad systemem umieszczono wśród innych znajdujących się na desce rozdzielczej, tam też znajduje się przełącznik wyboru paliwa. Wskaźnik poziomu paliwa zmodyfikowano tak, by kierowca mógł widzieć, jakim zapasem benzyny i gazu dysponuje w danej chwili. Zawór do tankowania znajduje się natomiast w bezpośrednim sąsiedztwie tradycyjnego wlewu paliwa. Zatankowanie Insgini LPG nie sprawi nam problemu w żadnym miejscu na naszym kontynencie, ponieważ na liście wyposażenia Insgini znajdują się specjalne końcówki do dyszy dystrybutora. Producent gwarantuje pełne bezpieczeństwo układu. Jego montaż odbywa się w wyspecjalizowanej filii Opel Special Vehicles GmbH w niemieckim Rüsselsheim.
Silnik Opla Insigni LPG oferowany jest w zestawieniu z 6-biegową skrzynią ręczną i odznacza się mocą 140 KM/103 kW i maksymalnym momentem obrotowym 200 Nm.