komentarz: "po 80000 km nie wrzuca biegu 1 koszt usuwania awarii 5 tys zł !"
układ jezdny
ocena:3
komentarz: "stuki i puki - po 50 tys. wahacze do wymiany całe bo końcówki nie wymienne!"
układ hamulcowy
ocena:5
widoczność
ocena:4
jakość wykończenia
ocena:4
komentarz: "lusterka automatyczne 2 razy były smarowane bo "skwierczały"!"
ergonomia
ocena:5
wentylacja i ogrzewanie
ocena:5
przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
ocena:5
wyciszenie, akustyka wnętrza
ocena:3
ekonomia (zużycie paliwa, koszty utrzymania)
ocena:4
niezawodność
ocena:3
komentarz: "karta startowa już 3 razy wymieniana!"
stosunek ceny do jakości
ocena:4
Podsumowanie:
"Serwis b. drogi i niskiej jakości!
Firma Renault zwisowo traktuje użytkowników po okresie gwarancyjnym! Jedyne co sprawnie robi to poluje na nowych kupców, a jak już kupisz to bywaj zdrów! Do dyrekcji skargi nie złożysz, bo nie ma komu: żadnych danych - żadnych adresów, sekretarki nie łączą! We Francji także. Jedynym miejscem do kontaktów z klientem to wydzielony Dział, który po gwaranacji odmawia racji klientowm i udaje że nie wie co to odpowiedzialność firmy za wady ukryte!
Generalnie jestem zawiedziony autem, na które wydałem prawie 100 tys. zł, a które ciągle gdzieś niedomaga: skrzypią lusterka składane, karta startowa 3-ci raz wymieniana a nową każą kupić za 800 zł, stuka w zawieszeniu, skrzypią siedzenia, skrzynia biegów raz włącza a inny raz nie nie włącza biegu 1, radio wyrzuca CD oraz przerywa (serwisowane 3 razy), karta raz otwiera zamki a inny raz nie itd. Generalnie auto jest nie dopracowane i co najgorsze, że producent nie chce usuwać wad ukrytych!"