komentarz: "dwukrotnie nie zapalił z powodu akumulatora ????"
stosunek ceny do jakości
ocena:3
komentarz: "Poniżej "4""
Podsumowanie:
"Niecałe trzy lata prywatnej eksploatacji. Przebieg 98000km. Serwisowanie zgodne z instrukcją. Wymiany oleju co 15000 km. Wymiany których nie powinno być :
1. Koło regulatora faz rozrządu i dalej wykazuje wady działania - od czasu do czasu "terkot" przy rozruchu . Podejrzewam technologiczne złe wykonanie tego podzespołu.
2. Wtryskiwacz .
3. Karta rozruchowa.
Już psuje się druga. Będę musiał wymienić !
Wymiany amortyzatorów , drążków kierowniczych i tarcz hamulcowych traktuję jako wymiany eksploatacyjne .
Ogólnie : w stosunku do poprzedniego Megane I - wygodniejszy , lepiej się prowadzi przy szybkiej jeździe ale te dwa razy mnie zawiódł - nie zapalił rano."