silnik (kultura pracy, elastyczność) | ocena: 5 | komentarz: "5 bo jak na silnik diesla to pracuje idealnie,elastycznosc-300Nm robi swoje" | |
skrzynia biegów | ocena: 5 | komentarz: "zgrzyta wsteczny bieg reszta OK" | |
układ jezdny | ocena: 5 | komentarz: "doskonaly kompromis z akcentem na bardziej dynamiczna jazde" | |
układ hamulcowy | ocena: 4 | komentarz: "hamulce dobre-tylko dobre bo raz spalilem tarcze hamujac z predkosci przeszlo 200km/h do ok.80km/h(w niemczech tez sa ludzie ktorzy nie patrza w lusterka)" | |
widoczność | ocena: 5 | komentarz: "b.dobra do tego system parktronic" | |
jakość wykończenia | ocena: 5 | komentarz: "nic nie slrzypi i nie trzesczy skorka wysmienita" | |
ergonomia | ocena: 5 | komentarz: "jak w kazdym samochodzie VAGu" | |
wentylacja i ogrzewanie | ocena: 5 | komentarz: "klimatronic wiec wszystko ladnie chodzi" | |
przestrzeń dla kierowcy i pasażerów | ocena: 3 | komentarz: "kierowca-dobrze pasazerowie z tylu zle!" | |
wyciszenie, akustyka wnętrza | ocena: 4 | komentarz: "szumy wiatru przy wiekszych szybkosciach-szyberdach na to niestety tez wplywa" | |
ekonomia (zużycie paliwa, koszty utrzymania) | ocena: 5 | komentarz: "dalbym 6 ale nie ma takiej oceny" | |
niezawodność | ocena: 5 | komentarz: "jak na razie OK zobaczymy po 300 tys" | |
stosunek ceny do jakości | ocena: 5 | komentarz: "suprek korzystny stosunek wyposazenia i jakosci do ceny" |
|