silnik (kultura pracy, elastyczność) | ocena: 4 | komentarz: "o.k. ale czuć turbodziurę, głośny" | |
skrzynia biegów | ocena: 4 | komentarz: "haczy, strasznie topornie chodzi pierwszy bieg, wsteczny można pomylić z 1" | |
układ jezdny | ocena: 5 | komentarz: "super, klei się drogi" | |
układ hamulcowy | ocena: 5 | komentarz: "z abs-em" | |
widoczność | ocena: 3 | komentarz: "wersja 5d, do tyłu tragedia i niebezpiecznie" | |
jakość wykończenia | ocena: 1 | komentarz: "tapicerka rodem z łady samary, trzeszczy, plastiki się urywają, zepsute już dwie osłonki, wszystkie wloty z nawiewu, wygnieciony fotel kierowcy , w oczach wyciera się kierownica, materiał na obiciach szybko się brudzi" | |
wentylacja i ogrzewanie | ocena: 3 | | |
przestrzeń dla kierowcy i pasażerów | ocena: 2 | komentarz: "z przodu o.k. z tyłu???? jakie miejsce???? niech ktoś odważy się jechać dłuższy dystans w 4 lub 5 dorosłych osób" | |
wyciszenie, akustyka wnętrza | ocena: 3 | komentarz: "do 120 ok, potem silnik wyje" | |
ekonomia (zużycie paliwa, koszty utrzymania) | ocena: 5 | komentarz: "5 za spalanie ( średnio w trasie 4.2, miasto 6,9)- wartości z klimą , natomiast za serwis 1- banda nieudaczników, kombinatorów i partaczy (w ASO)" | |
niezawodność | ocena: 4 | komentarz: "przepływomierz, turbina się zapieka-(ASO ten typ tak ma)" | |
stosunek ceny do jakości | ocena: 3 | komentarz: "To co jest vw to o.k, to co skoda sama zrobiła- wnętrze tragedia." |
|